Verzenden - bezorgen - retourneren

Bij Interio hebben we een groot aantal producten op voorraad, als deze besteld worden voor 16 uur, verzenden wij je bestelling dezelfde dag nog.
Voorraadproducten in combinatie met producten op bestelling worden bijna altijd samen verzonden, dit helpt ons de kosten te verlagen, waardoor wij jou onze producten aan nog scherpere prijzen kunnen aanbieden.

Voor 16 uur besteld, vandaag verzonden.

Vrijwel het volledige aanbod verf, houtbehandeling en toebehoren staat in ons magazijn klaar om verwerkt te worden. Bestel je deze goederen voor 16 uur, dan kunnen deze dezelfde werkdag nog verzonden worden.

Wanneer krijg ik producten niet op voorraad aan.

Bestel je producten die enkel te verkrijgen zijn op bestelling? Dan kan je 95% van de tijd uitgaan van deze termijnen:

  • verf, houtbehandeling en toebehoren: 2-3 werkdagen
  • behangpapier: 2-3 werkdagen
  • pvc vloeren en trapoplossingen: 5-7 werkdagen

Zijn jou producten niet voorradig bij de leverancier, dan brengen wij jou hiervan op de hoogte per mail, je kan dan kiezen om te wachten, wijzigen of annuleren.

Gratis verzenden?

Interio werkt met verschillende partners samen om je producten te verzenden, zo proberen wij de kosten voor de klant lager te houden.

Bestel je vanuit België?

Dan rekenen wij volgende kosten voor bestellingen onder de 75€:

  • 5.95€ voor levering op een adres
  • 4.95€ voor levering in een afhaalpunt of BPOST-afhaalbox
    (met uitzondering van goederen +10KG, deze kunnen enkel op een adres afgeleverd worden)

Is jou totaalbedrag voor korting hoger dan 75€, dan verzenden wij deze helemaal gratis!

Voor grote en zware goederen zoals vloeren werken we met een vaste transporteur, hiervoor betaal je per bestellingen 39,95€ !

Bestel je vanuit Nederland?

Voorlopig is bestellen vanuit Nederland een tikkeltje duurder, maar hier werken we met onze partners aan om ook deze kosten te verlagen.
Gewone goederen verzenden kost je 6.95€ voor bestellingen onder de 99€, is je totaalbedrag hoger dan 99€, dan verzenden we deze helemaal gratis!
Voor grote en zware goederen zoals vloeren is er geen verschil met België.

Woon je in Nederland, maar wil je toch graag bij ons kopen?

Geen probleem, alle verzendingsvoorwaarden zijn ook van toepassing voor onze Nederlandse klanten.
Ons systeem berekend automatisch de juiste verzendkosten als jij je adres ingeeft. Zo hoef jij je hier geen zorgen om te maken.

Je adres wijzigen bij Interio doe je heel simpel in je interio.be-account.

Heb je je bestelling reeds geplaatst en wil je toch nog op een ander adres laten leveren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, dan is de kans groot dat wij jouw zending alsnog op het juiste adres kunnen bezorgen.

Heb je de verzendbevestiging al ontvangen? Dan kunnen wij helaas het afleveradres niet meer wijzigen.

Een foutje met je bestelling is nooit leuk, maar wat moet je nu doen indien er iets misloopt?

Is je bestelling niet volledig of foute producten ontvangen?

Geen probleem, contacteer kort even de klantenservice en zij kijken het voor je na.
Is er iets foutgelopen,? Dan sturen wij gratis de ontbrekende producten na.

Is je bestelling beschadigd aangekomen?

Wat vervelend! contacteer onze klantenservice, en zij helpen je verder om het probleem op te lossen.
Neem zeker voldoende foto’s van de staat waarin je het pakketje hebt ontvangen, zo kunnen wij sneller een oplossing regelen met de transporteur in kwestie.

Is je bestelling niet wat je er van verwachtte?

Heel jammer dat de door jou bestelde producten niet voldoen aan je verwachtingen.
Het nadeel van 90% van onze producten is echter dat ze op maat van de klant gemaakt worden, deze kunnen we helaas niet terugnemen.
Niet aangekleurde verfproducten kunnen wel teruggenomen worden, maar dan worden de retourkosten in mindering gebracht van het terug te storten bedrag.

Retourperiode

Over het algemeen heb je 30 dagen de tijd om ons via de klantenservice op de hoogte te brengen, als er echter een probleem is met de levering(beschadigd, fout gekleurd,…) heb je hier uiterlijk 7 dagen de tijd voor.

Heb je nog andere vragen ivm verzenden?
Contacteer dan onze klantenservice.